Logo Background RSS
Blue Theme Green Theme Pink Theme Black Theme Red Theme
  • Ana Sayfa

Advertisement

Dinç kalmanın iksiri

  • Yazan editoreditor Cevap Yaz Comments
    Son Güncelleme: Ocak 29th, 2008

    Sonuçları “American Journal of Clinical Nutrition” dergisinde yayınlanan araştırma çerçevesinde 1003 yetişkine, beslenme biçimleri, sağlık durumları ve alışkanlıkları hakkında sorular sorulduğu ve bu kişilerin, hafıza, dikkat ve dil kullanımı gibi kavrama fonksiyonlarının test edildiği belirtildi.

    Araştırma, günde 2 fincan ya da daha fazla yeşil çay içen yaşlılarda, haftada üç ya da daha az içenlerden yaklaşık yüzde 50 daha az kavrama zayıflığına rastlandığını gösterdi. Günde ortalama bir fincan yeşil çay içenlerin ise bu iki grubun arasında yer aldığı kaydedildi.

Yazı hakkında yorum yapmak ister misiniz ?